EENVOUDIGE INTEGRATIE VAN SYSTEMEN

Integreren van systemen voor documentstromen bij het afdrukken, scannen en faxen via een netwerk

Maak afspraak

Wat is integratie?

Met integratie van systemen wordt bedoeld het maken van koppelingen tussen diverse software oplossingen om bedrijfsprocessen naadloos op elkaar aan te sluiten. Meestal ontstaan hierbij bedrijfsprocessen die geen tussenkomst van medewerkers vereisen.


Welke systemen integreren?

Er bestaat een grote diversiteit aan software producten tussen bedrijven en branches. Denk hierbij aan Microsoft SharePoint, OpenText, Documentum, Northgate Information@work, Civica, Comino W2, patiëntendossiers (EPD’s), Autonomy Worksite, Opentext, Worldox, Net Documents, ProLaw en SIMS. Voor al deze toepassingen is een koppeling beschikbaar. Wanneer er voor een product geen standaard koppeling wordt aangeboden, kan er altijd gekeken worden naar een maatwerk oplossing.


Wat zijn de voordelen?

Bij het koppelen van diverse software applicaties wordt een tijdbesparing gerealiseerd door het verminderen van handelingen door medewerkers. Naast een verhoging in productiviteit wordt door het ontbreken van deze handelingen ook de foutgevoeligheid verkleind. Door het inzetten van deze integratie bestaat ook de mogelijkheid om verschillende stappen in het proces traceerbaar te maken waardoor wordt voldaan aan verschillende audits.


CONTROLE OVER SOFTWARE

Situatie: De handmatige invoer van hardcopy-gegevens in backoffice-systemen zoals Microsoft SharePoint, OpenText en Documentum is tijdrovend en kostbaar.

Oplossing: Via een MFD gegevens direct invoeren in backoffice-systemen zoals Microsoft SharePoint, OpenText en Documentum spaart tijd en geld en verkleint de kans op fouten.


Situatie: De doorbelasting van afdrukkosten aan studenten maakt deel uit van de bezuinigingsstrategie van universiteiten. Dit vraagt om een printmanagementoplossing die compatibel is met een betaalsysteem, zodat de kosten van de juiste rekeningen worden afgeschreven.

Oplossing: Printmanagementoplossingen kunnen gekoppeld worden aan betaalsystemen zoals PayPal.


Situatie: Ieder bedrijf gebruikt een ander backoffice-systeem. Autonomy Worksite, Opentext, Worldox, Net Documents, ProLaw en SharePoint zijn de meest gangbare. Het invoeren van hardcopy-gegevens in deze systemen kan kostbaar en tijdrovend zijn.

Oplossing: Een scanoplossing die compatibel is met de gangbare juridische backofficesystemen. Hardcopygegevens kunnen dan worden gedigitaliseerd en rechtstreeks via de MFD’s automatisch in backoffice-systemen worden geïntegreerd.


Geïnteresseerd in één van de bovenstaande oplossingen? Kijken wat mogelijk is voor uw bedrijf?

 Maak een afspraak met een van onze accountmanagers om de mogelijkheden voor uw bedrijf te bespreken.

Maak afspraak

Mogelijke software oplossingen: