Service

Problemen zijn er om snel opgelost te worden

Onze regionale aanpak resulteert in de snelste gemiddelde response tijd binnen de branche. Onze technische specialisten streven om binnen 4 uur na het indienen van een reparatie verzoek ter plekke te zijn, ons gemiddelde ligt momenteel op 3 uur en 9 minuten.

In 97% van de gevallen lossen wij het probleem in één keer op. Mocht dit niet lukken komen wij zo snel mogelijk terug.

Ons motto "mensen doen zaken met mensen" betekent voor u:

  • Een vast aanspreekpunt met kennis van uw bedrijf en processen;
  • Dat u snel geholpen wordt door de juiste persoon;
  • Dat wij, mocht dit nodig zijn, snel ter plekke zijn;
  • Dat wij flexibel zijn;
  • Een lokale voorraad van technische onderdelen in ons magazijn.

Managed Supplies Service

Een nieuwe service die de verbruiksniveaus van al uw printers – van alle grote merken – in de gaten houdt en bestelt wanneer dat nodig is. De verbruiksartikelen worden direct geleverd, zodat u zich geen zorgen meer hoeft te maken over bestellingen of printers zonder inkt.

Neem vandaag nog contact op met onze specialisten om te zien hoe uw bedrijf van deze dienst kan profiteren.

Maak afspraak

Hulp op afstand

Onze software analisten staan altijd klaar om uw technische problemen te verhelpen. Om u beter van dienst te zijn, zal u worden gevraagd om onderstaand bestand te downloaden. Hiermee kan de software analist met u mee kijken om tot een goede oplossing te komen.

TeamViewer QuickSupport
TeamViewer QuickSupport

Xerox Drivers

Vind makkelijk, onmiddellijk, online hulp. Bekijk de Xerox knowledge base, veelgestelde vragen, handleidingen, drivers en documentatie.

Xerox Drivers & Support