XPPS Nieuws: Xerox Support Assistent geeft u overall inzicht in de service status

XPPS Nieuws: Xerox Support Assistent geeft u overall inzicht in de service status

Zowel grote als kleine organisaties hebben als doel lagere kosten, betere beveiliging en meer productiviteit van de werknemers. De voornaamste onderdelen die efficiënter gemaakt kunnen worden, zijn kantoordrukwerk, verbruiksartikelen en onderhoud. Maar moderne bedrijven willen meer dan alleen eenvoudige besparingen met het standaard aanbod van Managed Print Services (MPS) die verkrijgbaar zijn bij Xerox en andere bedrijven.

Het afdrukken en delen van documenten is veranderd. Er zijn nieuwe manieren nodig om flexibeler, productiever en veiliger te kunnen werken. Wat uw klanten nodig hebben, is een volgende generatie MPS-oplossing die invloed heeft op afdrukken, documenten en werkprocessen op elk niveau.

Xerox Support Assistant is de jongste telg van de MPS-toolset en maakt gebruik van de kracht van het Xerox Partner Print Services-platform in combinatie met ConnectKey® technologie om een nieuwe standaard te zetten op het gebied van service call management die de mogelijkheid biedt de incidentstatus te bekijken op de machine.

Ons Xerox PPS-platform biedt de mogelijkheid om u real time van informatie te voorzien bij iedere technische storing en met behulp van ConnectKey-technologie kunnen machines informatie dynamisch met eindgebruikers delen.

De partners die reeds gebruik hebben gemaakt van de applicatie, waren daarover zeer positief.

De Xerox Support Assistant biedt u vele voordelen:

  • Toegang tot de status van de gangbare service-items en verbruiksartikelen bestellingen
  • Meer productiviteit
  • Gemoedsrust

Nieuws